Happy Belated Birthday to (both of) my Grandpas

Di akhir November dan awal Desember adalah ulangtahun kakek gue (dua-duanya)… Tahun ini berhubung gue lagi demam cupcake maka tentunya gue membuatkan cupcake ulangtahun. Tapi gak buat dua2nya sih, karena kakek gue yang satunya anaknya lebih banyak dan biasanya mengakibatkan kue kue ulangtaun yang lebih banyak juga, maka gue bikin kue ini buat kakek gue yang beranak kurang banyak.

Tapi gak tau yah, menurut gue kok terlalu berminyak. Apa yang salah ya? Perasaan resepnya nyontek percis deh. Well anyway, gue bangga karena berhasil menulis dengan icing (wihiiiiiuuuuu…)

(i’m actually cheating a little bit because i’ll be posting this without pictures and adding it later on. I just didn’t want to start 2009 by posting something that actually happened in 2008…. anyways, the grandpa for whom the cake was baked, was hospitalized this week, but thankfully he managed to recover and was permitted to come home today. YEAH! so, hope I can still bake some more cakes for his next birthday and many more birthdays afterwards!!)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s